Zakelijk

Meetings & events

Alles tot in de puntjes verzorgd, niets overgelaten aan het toeval en altijd een plan B. Zo ziet u graag het verloop van uw bijeenkomst. Ons Team Meeting & Events denkt er precies zo over. Graag zetten wij ons in om uw gasten en medewerkers een eersteklas ervaring te bezorgen. Heeft u vragen over de capaciteiten en faciliteiten van ons hotel? Neem dan contact op via de button of bel direct: 0031 (0)71 – 365 3007.

Vergaderen in stijl

De Neo Art Deco-stijl waarin het Palace Hotel is gebouwd, ziet u terug in onze vergaderruimten. Elke vergaderzaal –13 in getal– beschikt over openslaande deuren naar buiten, daglicht, climate control, gratis wifi, geluidsdichte wanden en verduisterende gordijnen.

Dit is een voorbeeld van een vergaderzaal met presentatiescherm | Palace Hotel Noordwijk aan Zee

Hotel Take Over!

Spectaculair, uitzonderlijk, én: een fantastische manier om een bijzondere gelegenheid te vieren. U huurt een aantal dagen het hotel exclusief voor uzelf en uw gasten. En het volledige personeel wijdt zich uitsluitend aan uw evenement. U pakt echt uit. In alle vlaggenmasten waait de vlag van uw organisatie, in de gangen en de zalen staan banners met het thema van het event, op de vergadertafels ligt dito garnituur… de mogelijkheden zijn legio.

Zakelijke arrangementen

Wij hebben een aantal interessante zakelijke arrangementen voor u samengesteld. Deze sluiten goed aan op de invalshoek, die u kiest voor uw zakelijke ontmoeting. Uiteraard is het altijd mogelijk om het arrangement verder toe te snijden op uw wensen. Ons Team Meeting & Events hoort graag wat deze zijn!

Exclusief voor uw gezelschap: Paul’s Bar

Deze welvoorziene privé-bar is op reservering uitsluitend toegankelijk voor uw gezelschap; niet voor andere hotelgasten. Ideaal dus als de tap open mag, maar de bijeenkomst besloten moet blijven.

Nieuwsbrief

Scroll naar top

Kom in contact

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Kom in contact

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!